sobota, 15 czerwca 2013

Ach te lakiery..

W końcu upragniony czerwiec, wolność - od szkoły oczywiście! ;) Po kolejnej nieplanowej przerwie w pisaniu, powracam! Ciężki okres jakim jest czerwiec został zakończony, oceny wystawione teraz tylko czekać na świadectwo i ukochane, upragnione WAKACJE! ;)

Przeglądając ostatnio swoją dość "mała" kolekcję lakierów postanowiłam wybrać swoje TOP'y letnie, które często w okresie lata będą gościć na moich paznokciach. Jak się okazało troszkę ich jest.. A mianowicie :





Uzbierało się ich troszkę.. Mam nadzieję, że wystarczy mi tylko lata.. ;p Swoje letnie malowanie paznokci rozpoczęłam od połączenia 2 lakierów z 4 które posiadam z limitowanej kolekcji blogerskiej Wibo. 


Mianowicie mowa o lakierze żółtym ( Słoneczny Patrol od Jamapi) oraz o połączeniu różu i fioletu ( Flirt od Amethyst ) 


Lakiery mnie niestety troszkę zawiodły.. Ich konsystencja jest dość gęsta co przeszkadza w równomiernym i sprawnym ich rozprowadzeniu, wręcz "paćka" się nimi po paznokciach.. Na zdjęciu niestety nie udało mi się uchwycić ich realistycznego wygląda. Żółty lakier posiada drobne złote drobinki i niestety jego krycie jest tragiczne na zdjęciu są 3 warstwy w rzeczywistości jak się przyjrzymy widać jeszcze drobne przeniki.. Piękny róż z fioletem natomiast mnie mile zaskoczył kryciem, widoczna jest tylko 1 warstwa lakieru. Do ich zakupu zachęciła mnie cena podczas promocja w Rossmanie -40 % na kolorówkę. Zapłaciłam za nie poniżej 4 zł. 

Sprzątając ostatnio na swoich półkach postanowiłam znaleźć w końcu miejsce na swoje lakiery których jest obecnie 68. ;) Oto jak mieszkają moje lakiery na dzień dzisiejszy. 



Póki co mieszczą się w koszyczkach które udało mi się zakupić w biedronce. 
Drugi koszyczek jest w trakcie uzupełniania jak zapełni się jak ten 1 to na pewno zamieszczę jakieś zdjęcie. 

A jak mieszkają wasze lakiery? Macie może jakiś lepszy pomysł jak można je przechowywać? ;) 






8 komentarzy:

  1. oo duża kolekcja lakierów ;))
    i widzę mojego ulubieńca - odżywkę z Eveline, 8w1 ;)

    pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja bym chciała, żeby chociaż połowa tych lakierów pasowała do karnacji moich dłoni ;/ Jak na razie to może z 5 lakierów mi pasuje z zakupionych... łoho.
    A kolekcja ładna :) Nie wiem, czy moja przypadkiem nie jest większa ; )

    PeeS: Wyłącz weryfikację obrazkową ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam :) nominowałam Cię do Liebster Award a więcej informacji tu http://adziulaarzemek1.blogspot.ie/2013/07/nominacje-od-liebster-award.html . Zapraszam do zabawy :) Pozdrawiam i zostaje na dłużej .

    OdpowiedzUsuń
  4. pokaźną masz kolekcję ;)

    obserwujemy? jeśli tak, daj znać u mnie:
    http://madisonbeckett.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. pokaźną masz kolekcję ;)

    obserwujemy? jeśli tak, daj znać u mnie:
    http://madisonbeckett.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Spora kolekcja ;) Bardzo lubię lakiery Wibo ;)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń