środa, 20 marca 2013

Odwiedzając Biedronkę..

Pogoda była dzisiaj o wiele lepsza niż przez ostatnie dni przynajmniej u mnie, ból zatok mnie troszkę puścił więc postanowiłam wybrać się do Biedronki po produkty spożywcze ale oczywiście przechodząc obok kosmetyków nie mogłam sobie odmówić by tak po prostu obojętnie przejść nie spoglądając na nic. ;)
Dzisiejszy mój wybór padł na :




1. Balsam do ciała Ujędrniający z Bebeauty - nigdy nie byłam jego posiadaczką więc postanowiłam go zakupić by wypróbować zachęciło mnie głównie to, że zawiera koenzym Q10 który wzmacnia strukturę skóry. Ostatnimi czasy koenzymu doszukiwałam się go niemal wszędzie nawet z jogurtach. ;)

2. Krem do rąk Odmładzający - również zawiera koenzym Q10, ujędrnia jak i podobno wygładza. Co do jego odmłodzenia to raczej nie wierze chociaż.. w moim przypadku póki co nie ma co odmładzać ale myślę, że warto przetestować.

3. Intimea Emulsja do higieny intymnej - co mnie skusiło do owego zakupu ? Otóż cena 2.99 zł !
Nigdy jakoś nie zwracałam uwagi na ten produkt jednak dzisiaj go dostrzegłam i postanowiłam, że wypróbuje, może okaże się dobrym odpowiednikiem Lactacyd, przekonamy się po jego zastosowaniu.

4. Olejek Rycynowy - Kiedyś bardzo dawno temu przeczytałam w jakieś gazecie o jego "magicznych" działaniach i o tym, że stosuje się go również w kosmetyce. Wstąpiłam dzisiaj do apteki i postanowiłam zakupić. Podobno naprawdę jest "magiczny" i pomaga. Można go zastosować m.in jako odżywkę do brwi oraz rzęs dzięki czemu rosną one szybciej oraz ciemnieją, w regeneracji paznokci dzięki czemu nie rozdwajają się, nie są łamliwe. Doczytałam się nawet, że pomaga na włosy, zapobiega wypadaniu oraz rozczesywaniu. Pozostaje tylko stosować i czekać na efekty. ;)

5. Szczotka do włosów - Z racji tego, że moje włosy są średniej długości potrzebują dużo pielęgnacji oraz szczotkowania. Nie ma chyba nic gorszego od potarganych włosów.. Rozczesywanie ich może być naprawdę uciążliwe jeżeli mamy nieodpowiednią szczotkę która nas "targa" ? Szczotki dopatrzyłam się w biedronce za śmieszną cenę 3.99 zł. Jest naprawdę różny wybór do różnego modelowania i rozczesywania. W moim wypadku szczotka się sprawdziła ! ;) Igiełki są sprężyste dzięki czemu rozczesywanie staje się łatwiejsze.



Mam takie pytanko do Was po tej ostrej zimie oraz farbowaniu moje włosy są takie nijakie, matowe. Chciałabym by odzyskały blask i miękkość. Myślałam nad zakupem olejku jabłkowego albo czegoś co sprawi, że moje włosy będą chociaż troszkę w lepszym stanie. Co mogłybyście mi polecić? ;) Bądź co Wy stosujecie na swoje włoski ? 

6 komentarzy:

  1. alejek jest idealny na rzęsy- wieczorem nałożyć i spać z nim ;) buziam ☻ zakupki bardzo fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Balsam do ciała Ujędrniający z Bebeauty nie słyszałam o tym balsamie hmm, daj znać koniecznie jaki jest i czy polecasz :) Może poobserwujemy się nawzajem? ja dołączam do grona obserwatorów i również zapraszam do siebie będzie mi miło :)
    Na matowe włosy proponuje jakiś olejek na włosy, ja używam z green pharmcy z czerwoną papryczką, miałam też ze skrzypem polnym. Olejki są tanie i u mnie się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten płyn intymny tylko ta niebieska wersje i jest ca;lkiem spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kremu jeszcze nie używałam! warto spróbować! a na włosy polecam jakieś łagodne szampony i ziołówki:)))) jestem w gronie Twoich obserwatorów:))) zapraszam również do mojego grona:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubie kosmetyki z BeBeauty,wczoraj nawet krem zakupiłam,olejek rycynowy to już w ogóle kocham :) Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Olej rycynowy stosowałam na rzęsy i na brwi, jednak po kilku nocach dałam sobie spokój - powodował straszną 'suszę' przy oczach, w oczach, pod powiekami... no koszmar dla mnie to był ;/ U mnie się nie sprawdził. Oby u Ciebie było lepiej ; )

    OdpowiedzUsuń