poniedziałek, 18 marca 2013

Zmywacze odwieczny problem.. - Sensique & Bebeauty

Czy zmywacze są odwiecznym problemem? .. Otóż tak ! Potrzebujemy szybko zmyć lakier z paznokci a tu jak po złości zmywacz strajkuje ! .. Naprawdę ciężko jest trafić na porządny zmywacz który nas nie zawiedzie i zmyje lakier z naszych paznokci w 100 %. Malowanie paznokci to czysta przyjemność zaś pozbycie się lakieru to już mniej milsza kwestia.. Czy zmywacz z Sensique bądź Bebeauty poradził sobie ze zmyciem ciemnego 2 warstwowego lakieru? ;) Przekonajcie się !



Czy wy wyobrażacie sobie życie bez zmywacza ? Hmm tylko pomyślmy jakby w inny sposób pozbyć się lakieru z paznokci który nie jest już taki idealny.. Nie lepiej nie wyobrażajmy sobie tego.. ;) Z pewnością wynik byłby szokujący nie tylko dla nas ale i dla naszych paznokci.. 

Numerem jeden który gości u mnie w domu jest zmywacz z Sensique.


Zmywacz nabyłam około 5-6 miesięcy temu w drogerii Natura, nie pamiętam dokładnie ile za niego zapłaciłam chociaż można go nabyć za 6-9 zł. Co mnie skusiło do zakupu? Otóż jego dozownik jakim jest pompka oraz to, że nie zawiera acetonu jak większość zmywaczy z którymi miałam doczynienia. Biorąc buteleczkę od razu zerknęłam na jego skład oraz na to co jest napisane z tyłu. 


Składniki: Ethyl Acetate, Butyl Acetate, Ethyl Alkohol, Aqua, Castor Oil, D-panthenol, Aloe Vera Extract, Parfum, CI42090

Zmywacz posiada 200 ml pojemności czego niestety nie widać na załączonym wyżej zdjęciu także musicie mi wierzyć na słowo. ;) Posiada zapach orchidei który naprawdę jak na zmywacz ładnie pachnie, zawiera aloes i prowitaminę B5 która jest odpowiedzialna za wzmacnianie oraz nawilżenie naszych paznokci. 
Do plusów zmywacza możemy zaliczyć :
  • dobrą zmywalność lakierów zwykłych jak i tych matowych bądź z brokatem
  • przyjemny zapach
  • dostępność
  • cenę
  • dozowanie - pompka
  • pojemność
  • brak acetonu
Czy dostrzegłam jakieś minusy ? Doszukiwałam się ich dość namiętnie.. Niestety w tym przypadku nie mam się do czego przyczepić. ;) Po skończeniu buteleczki na pewno zakupie następną, zdecydowanie jest to mój numer 1 wśród zmywaczy ! ;) Zasługuje więc on na 10 gwiazdek ! 




Kolejnym zmywaczem z jakim miałam doczynienia jest zmywacz zakupiony w Biedronce BeBeauty. Czy jest on konkurentem Sensique ? ...


Pojemność jaką zawiera zmywacz to 150 ml, jest on koloru lekko różowego. Jak już wpomniałam można go nabyć w sieci sklepów Bierdonka za jakieś 4-6 zł. 
Zawiera on lanolinę która odpowiada za nawilżenie oraz zmiękczenie, pobudza regeneracje naskórka oraz zapobiega uszkodzeniom skóry wokół paznokcia, oraz glicerynę o podobnym działaniu. 


Składniki: Ethyl Acetate, Alcohol Denat, Aqua, Glycerin, Cocos Nucifera Oil, Parfum, CI 47000, CI 61565

Odpowiadając na wyżej zadane pytanie czy BeBeauty jest konkurentem Sensique? Otóż nie, nie jest konkurentem ! Tym zmywaczem troszkę się zawiodłam nie tyle co jego okropnym zapachem który unosi się w mojej łazience dobre kilka godzin ale głównie jego dozownikiem który po ostatnim użyciu po prostu przecieka.. Nie mam pojęcia jak to się mogło stać, po każdym użyciu buteleczka jest do połowy mokra.. 

Plusy owego zmywacza :

  • niska cena
  • brak acetonu
  • dostępność 
Wady :
  • mała pojemność
  • dozownik
  • okropny, duszący wręcz zapach
  • mało skuteczny ( ze zmyciem lakierów radził sobie naprawdę bardzo słabo )
  • natłuszcza
Zdecydowanie nie zakupie ponownie tego zmywacza, skończę ten co mam i poszukam jakiegoś innego konkurenta. ;) Produkt oceniam na 3/10 gwiazdek.



Jakich wy Kobietki używacie zmywaczy ? Polecacie jakiś szczególnie do przetestowania? 



4 komentarze:

  1. Kochana, ten biedronkowy strasznie niszczy płytkę paznokci. Sprawia, że zaczynają się rozdwajać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę a ja myślałam, że to z mojej winy, złej pielęgnacji..

      Usuń
  2. to ten sensique muszę zakupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja obecnie używam zmywacza firmowego z Rossmanna, ale bardzo kusi mnie ten Sensique, muszę go poszukać.;)

    OdpowiedzUsuń