piątek, 22 marca 2013

Wiosny za oknem brak a więc czas na zakupy..

Wczoraj był 21 marca - Pierwszy dzień kalendarzowej wiosny, niestety za oknami jeszcze wiosny nie widać. U mnie jak po złości padał wczoraj śnieg było tak zimno, że nawet z domu się nie chciało wychodzić a co dopiero mówić tutaj o słoneczku, zielonej trawie, pierwszych krokusach.. Jednak pogoda mnie wczoraj nie zniechęciła i wybrałam się na małe zakupy pomyślałam, że skoro pogoda jest do niczego to może chociaż uda mi się trafić na coś fajnego w drogeriach. Nie myliłam się.. ;)

Zdjęcie zrobione przy sztucznym świetle.



Pierwszym moim zakupem był ten oto śliczny błyszczyk w Naturze. ;)

Błyszczyk zakupiłam w Naturze za około 8 zł. Jak widać na załączonym zdjęciu jest on z firmy essence którą bardzo lubię. ;) Jest to 19 Nude Candy, ma śliczny kolorek i przepięknie pachnie.




Następnie udałam się do apteki po darmowy zestaw próbkowy Vichy ku mojemu zdziwieniu zostało jeszcze kilka zestawów i poniższy zestaw wpadł w moje łapki. ;) A Wy odebrałyście już swoje zestawy? ;)


Zestawu jeszcze nie otwierałam ale z tego co piszę na opakowaniu zawiera on 5 mini produktów do wypróbowania m.in: rozświetlający krem wygładzający, nawilżający krem kojący, krem przeciwzmarszczkowy i ujędrniający do skóry normalnej i mieszanej, krem przywracający gęstość skóry i proporcje twarzy do skóry suchej oraz krem zwalczający niedoskonałości o kompleksowym działaniu. Hmm przetestujemy i zobaczymy. ;) 



Po takim chodzeniu wstąpiłam jeszcze do Netto oraz Kauflandu. A tam ...


W Kauflandzie doznałam szoku.. 2 powyższe żele na zdjęciu zakupiłam w śmiesznej cenie 1,77 zł za sztukę. Totalnie byłam zszokowana i zaskoczona nigdy nie udało mi się kupić żadnego żelu, produktu za tak śmieszne pieniądze, zaryzykowałam i zakupiłam 2 żele o zapachu winogron oraz alg z minerałami. Bardzo mnie ciekawi jego konsystencja oraz działanie w ostateczności jeżeli się nie sprawdzi będzie używany do mycia rąk. Za taką cenę aż żal było nie wypróbować, tak się prosiły by je wziąć, hehe. ;) W Netto zaś dostałam krem do stóp, jego zapach w odróżnieniu do niektórych kremów nie odrzuca. Zawiera on masło Shea, szałwię, lanolinę alantoinę, pantenol oraz wit. . Wypróbujemy i przekonamy się czy był to dobry zakup.



Na koniec zajrzałam do Rossmanna. 


Trafiłam na promocję suchego szamponu z Isany. Przecenionego z 9.99 zł na 6.99 zł. Czytałam kiedyś o suchym szamponie Syoss jednak nigdy go nie wypróbowałam trafiłam wczoraj na Isane i zakupiłam. 
Oczywiście nie mogłam wyjść z Rossmanna bez zakupienia mojego ulubionego jedwabiu do włosów - Biosilka. Uwielbiam go za jego zapach, działanie a przede wszystkim za to jak regeneruje moje zniszczone włosy od farbowania i prostowania.. 



Wieczorem wyskoczyłam jeszcze do Biedronki i gdy ujrzałam śliczne ozdoby wielkanocne na piku które znajdują się na 1 zdj. Nie mogłam się oprzeć niby nic a cieszy, zajączek najbardziej przypadł mi do gustu z pewnością jeszcze zajdę do Biedronki i zaopatrzę się w inne cudne ozdoby wielkanocne. ;) Postaram się w najbliższym czasie zrecenzować wszystkie zakupione produkty. 


A jak Kochane Kobietki u Was 1 dzień wiosny? ;)









4 komentarze:

  1. zakupy zawsze poprawiają nastrój:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo super,czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak na poprawę humoru - zakupy:) U mnie biało, a dalej sypie śnieg.... gdzie ta wiosna?
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. O, nie widziałam tych żeli w Kaufciu!
    Jestem ciekawa, jak sprawdzi się suchy szampon. Z kolei ta pomadka z eveline u mnie nie dała rady..

    OdpowiedzUsuń